..PSSST...passa..entra..

Pssst...passa (entra) no et quedis a la porta. Deixa-la mig oberta, però...per quan vulguis sortir (i no la tanquis tampoc) per si vols tornar a entrar. Estaré per ací...dibuixant finestres (pintant emocions) en aquest KALI-doscopi de sensacions...d'intensa KALI-grafia (de silencis visuals) ..Només escolta les paraules (que venen i van) ..radiografia d'un temps...radiografia d'un instant...atrapat al vol...

viernes, 9 de julio de 2010

L'estiu d'Eva...a la pell...

Estiu.Tot l'estiu per endavant.l'estiu jove a la meva pell de 14 anys.
Estiu.I 14 anys acabats d'estrenar.
Estiu,i la lllibertat.La sang jove que crema i esclata.
L'emoció apenes continguda.Nits en vetlla esperant el gran dia.Esperant l'aventura que finalment arriba.
14 anys..i ja sóc gran.14 anys..i ens menjarem l'estiu..i el món sencer...
Una porta que s'obre.Lluminosa,..inmenssa...que ens convida a viure.
França.I dues setmanes a la pell.Tan lliures..tan joves..la pell tan plena de sol...
I ell.Es clar....Jean-luc.Francès.
Ell...i l'estiu...
Vam menjar-nos França amb avidesa...i la llum..i les platges...
I riure.Riure tant...La felicitat a la pell.A l'ànima...
I ell.Jean-luc.18 anys...
I els pobles del sud de França...i les fonts..
En un racó...assegudes en un banc...tres dones..
...tres dones grans..franceses...a l'ombra...
I nosaltres a la font...sota el sol...plens d'aigua...
...xops...xisclant...rient...la pell tan jove...
I les seves mirades...condescendents...mirades d'enyorança...
...a la nostre juventut..a la nostra follia..a la nostre eufòria...als nostres 14 anys de trinca...
Somriuen...amb vergonya...amb poquetes dents...somriuen...
...I caminar sota el sol.I riure...riure tant...
I no dormir.Papallones.I la lluna...a Cotlliure...
...una nit...i Ell.18 anys.Francès.Jean-luc...
Una rotllana...un cercle màgic...al voltant del foc...
I la Carme,tocant la guitarra...a la platja...sota la lluna.
I nosaltres...xops d'aigua de mar...en la que vàrem ser lliures...a Cotlliure...
I ell.Jean-luc.Francès..
I jo ...pell mullada...els cabells plens d'aigua de mar...com els seus ulls que em retraten..
I l'olor d'estiu.De nit.De síndria.
...el món...va deturar-se per uns instants...va detindre's...
Tot va continuar girant...però ell i jo...vàrem baixar-ne...
Els nostres cossos...tant joves...la nostra mirada...tan antiga...com el temps...
Ulls de mar...ulls de lluna..
I jo.14 anys...i totes les dones de l'història dins meu...
...i els seus llavis...glop de mar...glop de lluna...
 ...pessigolles de papallones infinites dins la meva ànima...
Ell.Jean-luc...un estiu...una nit...i l'adéu...
Jo...14 anys..i Eva...per sempre més..dintre meu...dintre seu...aquell dimecres...aquella nit de juliol...
...Cotlliure...pelll mullada...sota la lluna còmplice...els seus ulls...i els meus...glop de mar...glop de síndria...
...glop de lluna sota els estels...aquells instants...en que el món es va deturar...
i en vàrem baixar...Ell.Jean-luc.Francès....
...I jo...Eva...eternament...


Sahara Wonderland from zoomion on Vimeo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario