..PSSST...passa..entra..

Pssst...passa (entra) no et quedis a la porta. Deixa-la mig oberta, però...per quan vulguis sortir (i no la tanquis tampoc) per si vols tornar a entrar. Estaré per ací...dibuixant finestres (pintant emocions) en aquest KALI-doscopi de sensacions...d'intensa KALI-grafia (de silencis visuals) ..Només escolta les paraules (que venen i van) ..radiografia d'un temps...radiografia d'un instant...atrapat al vol...

martes, 6 de julio de 2010

EN EL CUARTO AZUL...en la cuarta ola...

..No me busques..
en frases vacías
(y convenientes)
..ni en alicatados..
salones de té...

..Ni me busques..
(entre máscaras)
que esconden
que maquillan
que camuflan...

..No me busques..
(en espejos opacos)
ni en todo aquello
que oigas sobre (mí)...

..de lo que hablen..
de lo que supongan
de lo que murmuren
de lo que imaginen
de lo que crean
de lo que piensen
de lo que presupongan...

..Son reflejos ovalados..
enmohecidos

desenfocados
arrugados
deshumanizados
empolvados
resquebrajados
(que cómo en una atracción de feria)
..juegan a (des)perfilar..
muecas falsas...

..Búscame..
(tras las finísimas capas de cebolla)
..que me dejé en la orilla..
huella qué; (a-flor-de-piel)
en la arena...

..porque..
al caer la tarde cálida
..casi-del-todo-líquida..
..casi-del-todo-mousse
aterciopelada
tornasolada
..casi-purpúrea..
me sumergí en la marea...

(en el cuarto azul)
la cuarta ola...
me llevó al centro mismo
de mi ser...

..sin nada más..
que el (mi)cuerpo
los (mis)sentidos
el (mi)alma

..esencia pura..
de

agua
arena
y sal...

Y la luna...

..Quedó una (mi)huella..
varada...
en la arena

..dactilar..
..sensorial..

..Búscame allí..
sin máscaras
sin reflejos
sin nada...

Y el mar...

..en el cuarto azul..
(en la cuarta ola)
..y en el silencio...
des(a)nudada de todo, qué...

Y la luna...



1 comentario:

  1. Es lo mas difícil, estar desnudo de todo, de tanto como nos sobra.........y el video mola!!!

    i no la tanque...la porta!

    ResponderEliminar